تعمیرات لپ تاپ ایسوس

ایران زمین ASUS

برند ایسوس از مطرح‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولید کامپیوتر و لپ تاپ و تجهیزات جانبی آن است. شهرتی جهانی دارد و در بین علاقه‌مندان به لپ تاپ و تکنولوژی کمتر کسی است که آن را نشناسد!
خرید و نگه داری قطعات ایسوس از نیازمندی های اساسی کاربران بوده است . خرید قطعات اورجینال برای این محصول پرکاربرد و پرطرفدار و همچنین تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس از نیازمندی های بزرگ مشتریان این برند بوده تا مجموعه ای به صورت تخصصی و متمرکز بر روی برند ایسوس کار کند .

سال ها تخصص و تجربه در کار با محصولات برند ایسوس , تمرکز برروی تهیه قطعات اورجینال و مختص به برند ایسوس , تضمین کیفیت و قرار دادن نیاز مشتری در اولویت , ضمانت دادن و انجام خدمات پس از فروش ، تعمیرات و… همگی از اصلی ترین اولویت های ما در مجموعه ایران زمین بوده تا بهترین خدمات برای مشتریان گرامی فراهم کنیم .
مجموعه ایران زمین همواره مجرب ترین تکنیسین ها را در خود جای داده تا بهترین کیفیت را در انجام خدمات داشته باشد.
همچنین مجموعه ما بهترین محصولات و قطعات را به دلیل تمرکز بر روی این برند فراهم آورده تا با خیالی راحت ازما خرید کنید و دقدقه شما را به حداقل برسانیم .
ایران زمین با سال ها تجربه و تخصص همراه سعی کرده تا بهترین خدمات را به شما اراِئه دهد .

ما با عمل کردن به تمامی این دلایل سعی کرده ایم مجموعه ای را گرد آوری کنیم که علاوه بر پوشش حداکثری نیاز های شما ، کیفیت را برای شما ضمانت کنیم .سال ها تخصص و تجربه در کار با محصولات برند ایسوس , تمرکز برروی تهیه قطعات اورجینال و مختص به برند ایسوس , تضمین کیفیت و قرار دادن نیاز مشتری در اولویت , ضمانت دادن و انجام خدمات پس از فروش ، تعمیرات و… همگی از اصلی ترین اولویت های ما در مجموعه ایران زمین بوده تا بهترین خدمات برای مشتریان گرامی فراهم کنیم .
مجموعه ایران زمین همواره مجرب ترین تکنیسین ها را در خود جای داده تا بهترین کیفیت را در انجام خدمات داشته باشد.
همچنین بهترین محصولات و قطعات را به دلیل تمرکز بر روی این برند فراهم آورده تا با خیالی راحت ازما خرید کنید و دغدغه شما را به حداقل برسانیم .
مجموعه ایران زمین با سال ها تجربه و تخصص همراه سعی کرده تا بهترین خدمات را به شما اراِئه دهد .ما با عمل کردن به تمامی این دلایل سعی کرده ایم مجموعه ای را گرد آوری کنیم که علاوه بر پوشش حداکثری نیاز های شما ، کیفیت را برای شما ضمانت کنیم .

آپدیت لپ تاپ ایسوس

 

تکنیسین های متخصص به آپدیت و سخت افزار لپ تاپ های ایسوس با استفاده از برسی تخصصی و استفاده از ابزار های خاص بهترین روش آپدیت دستگاه شمارا انتخاب کرده و مراحل آپدیت آن را شروع میکند . آپدین در مجموعه ما به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام شده و تمامی بخش های قابل آپدیت , بروزرسانی میشوند .

آپدیت لپ تاپ ها به صورتی انجام میشود که بالاترین performance را در اختیار شما بگذارد . آپدیت لپ تاپ ssd hhd رم و . . . در ایران زمین .

تعمیرات لپ تاپ ایسوس

تعمیر cpu لپ تاپ ایسوس

سی پی مرکز پردازش های لپ تاپ میباشد که توسط مادربورد با سایر قطعات لپ تاپ ارتباط ایجاد میکند . این قطعه بسیار مهم وظیفه کار های پردازشی را داشته و با ایجاد اختلال در آن لپ تاپ ایسوس شما به وسیله غیر قابل استفاده تبدیل میشود .

از مهم ترین نشانه های خرابی cpu لپ تاپ های ایسوس یه خاموش شدن ناگهانی , هنگ کردن دائم دستگاه , بوت نشدن دستگاه و اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در لپ تاپ خود مواجه شده‌اید بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات سی پی یو لپ تاپ ایسوس را به مجموعه ایران زمین بسپارید.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس

اگر در هنگام کار یا روشن کردن لپ تاپ ایسوس تصویری ندارید , رنگ ها با یکدیگر قاطی شده یا تصویر دچار خط های افقی شده و نمیتوانید کارهای گرافیکی انجام دهید به احتمال زیاد کارت گرافیک لپ تاپ ایسوس شما دچار اختلال شده و نیاز به عیب یابی تخصصی دارد .

کارت گرافیک نقش پردازش های گرافیکی و دیجیتالی را در لپتاپ ها دارد به صورتی که در صورت خرابی آن با مشکلات زیادی در لپ تاپ مواجه میشد . یکی از خدمات مجموعه ما تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ های ایسوس در تعمیرگاه تخصصی ایسوس ایران زمین میباشد .

تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوس

ممکن است صفحه نمایش شما هم در اثر ضربه دچار شکستگی شود . یا بر اثر آب خوردگی یا نوسانات برق ال سی دی لپ تابتان دچار خرابی شود . در مجموعه ایران زمین تا حد امکان سعی میشود تا ال سی لپ تاپ ایسوس شما عیب یابی و تعمیر شود . اما اگر ال سی دی شما دچار شکستگی شده باشد امکان تعمیر آن وجود ندارد .
در تعمیر ال سی دی های ایسوس حتما باید از نمایشگر های اورجینال استفاده شود زیرا در صورت استفاده از ال سی دی های بی کیفیت مدت زیادی کارایی نداشته و دوباره مجبور به تعویض آن میشوید . همچینین نمایشگر های غیر اورجینال به سایر قطعات لپ تاپ شما نیز آسیب میرساند . تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسوس در تعمبرگاه تخصصی ایسوس ایران زمین .

تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ ایسوس

باتری لپ تاپ به عنوان تامین کننده انرژی قطعات لپ تاپ جزء قسمت های اساسی هر لپ تاپ میباشد . ضعف و خرابی باطری لپ تاپ موجب میشود شما مجبور باشید که لپ تاپ خود را به شارژر وصل کنید . همچنین ضعف باطری به قطعات لپ تاپ شما آسیب رسانده و باعث کندی لپ تاپ ایسوس شما میشود .
بسیار مهم است که باطری انتخابی به طور دقیق برای محصول شما طراحی و ساخته شده باشد تا دستگاه شما دچار مشکل نشود . در مجموعه ایران زمین تعمیر باطری لپ تاپ ایسوس توسط تکنیسن ها انجام شده و قطعه و باطری استفاده شده اورجینال میباشد . تعویض باطری لپ تاپ ایسوس در مجموعه ما با باطری های اورجینال و ضمانت کتبی صورت میگیرد .

تعمیر قاب و لولا لپ تاپ های ایسوس

درصورد ضربه خوردن , افتادن و استفاده مداوم از لپ تاپ امکان شکستگی و آسیب به قاب لپ تاپ وجود دارد . قاب لپ تاپ به جهت محافظت از ال سی دی , کیبورد و قطعات دیگر لپ تاپ باید سالم باشد تا از رسیدن آسیب به سایر قطعات لپ تاپ مانند ال سی دی جولو گیری شود . همچنین ظاهر لپ تاپ های آسییب دیده ناخوشایند است .
مجموعه تعمیرات ایران زمین با استفاده از چسب و مواد مخصوص و حتی ساخت تیکه های آسیب دیده سعی میکند تا قاب لپ تاپ شما را به بهترین نحو تعمیر کند . تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس در ایران زمین طوری صورت میگیرد تا حدالمکان جای ترمیم و شکستگی معلوم نباشد. اما گاهی امکان ترمیم و تعمیر قاب وجود ندارد از این جهت در مجموعه ما با استفاده از قاب های اورجینال لپ تاپ ایسوس شما به بهترین نحو تعمیر شده و ظاهر آن مانند روز اول میشود .

تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ ایسوس

هارد محل ذخیره سازی سازی تمام اطلاعات شما میباشد . اگر لپ تاپ شما دچار کندی شدید , تغییر نام ناگهانی فایل ها , پاک یا ذخیره نشدن فایل ها در لپ تاپ , ریستارت شدن ناگهانی و. . . میشود همه از مشکلاتی هستند که در هنگامی که هارد شما دچار مشکل میشود بروز میدهد . در صورت بروز این مشکلات سعی کنید تا حد امکان فایلی را در هارد خود تغییر ندهید تا اطلاات شما دچار مشکل نشود .

در مجموعه ایران زمین زمن حفظ تمامی اطلاعات و رفع مشکلات هارد , اطلاعات از دست رفته شما نیز بازگردانی میشود . تعمیرات تخصصی هارد های ایسوس در مجموعه ایران زمین .

جهت مشاوره و انجام خدمات با ما تماس بگیرید

 

شماره تماس    02166371106 الی 9

  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث در واحد تعمیر لپ تاپ ایسوس
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد لپ تاپ ایسوس
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ‌تاپ ایسوس
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ‌تاپ ایسوس (مکانیکی و الکترونیکی)
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ‌تاپ ایسوس
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ‌تاپ ایسوس
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب در بخش تعمیر لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر لپ‌تاپ ایسوس، در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ‌تاپ ایسوس (VGA)
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ‌تاپ ایسوس، به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • گشایش قفل لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسوس
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌تاپ ایسوس
  • تمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ ایسوس
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ‌تاپ ایسوس
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی لپ تاپ ایسوس و تعویض آنها در صورت لزوم
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ‌تاپ ایسوس (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ‌تاپ ایسوس
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ‌تاپ ایسوس (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و… )