تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیرات لپ تاپ های سونی
تعمیرات لپ تاپ های سونی یکی دیگر از خدمات مجموعه ایران زمین میباشد که به طور تخصصی انجام میشود . لپ تاپ های سونی که با نام وایو مشهور هستند طرفداران خاص خود را دارند .
تکنیسین های مجموعه ایران زمین به دلیل تمرکز و سلط بالای خود در شناخت لپ تاپ های سونی و همچنین استفاده از ابزار های بروز و مدرن لپ های شما را با سرعت ایب یابی کرده و بهترین نحو تعمیر میکنند .
به دلیل خاص بودن این سری از لپ تاپ و گستردگی کمتر آن نسبت به سایر برند ها پیدا کردن مرکز تخصصی که خدمات خود را با تضمین انجام بدهد کمتر پیدا میشود . استفاده از قطعات اورجینال و مخصوص وایو و سونی , استفاده از روش ها و ابزار های جدید و بروز , عیب یابی دقیق دستگاه شما , همگی از دلایلی هستند که شما میتوانید به ایران زمین لپ تاپ سرویس اعتماد کنید .
شاید شما به عنوان یک دارنده لپ تاپ سونی به فکر آپدیت آن افتاده باشید . در مجموعه ما به دلیل وجود تکنیسین های متخصص و مجرب لپ تاپ شما به بهترین شیوه آپدیت میشود تا کارایی و سرعت آن چندین برابر قبل شود . آپدیت هارد و تبدیل آن از HHD به SSD , ارتقای رم , آپدیت های نرم افزاری و . . . همگی از خدماتی است که جهت آپدیت دستگاه شما انجام میپذید .
همچنین شما میتوانید قطعات اورجینال لپ تاپ خود مانند باطری , صفحه نمایش و شارژر مخصوص لپ تاپ سونی خود را از مجموعه ایران زمین تهیه کنید .

آپدیت لپ تاپ سونی

تکنیسین های متخصص به آپدیت و سخت افزار لپ تاپ های وایو سونی با استفاده از برسی تخصصی و استفاده از ابزار های خاص بهترین روش آپدیت دستگاه شمارا انتخاب کرده و مراحل آپدیت آن را شروع میکند .

آپدیت لپ تاپ ها به صورتی انجام میشود که بالاترین performance را در اختیار شما بگذارد . آپدیت لپ تاپ ssd hhd رم و . . . در ایران زمین .

تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیر cpu لپ تاپ سونی

سی پی مرکز پردازش های لپ تاپ میباشد که توسط مادربورد با سایر قطعات لپ تاپ ارتباط ایجاد میکند . این قطعه بسیار مهم وظیفه کار های پردازشی را داشته و با ایجاد اختلال در آن لپ تاپ سونی شما به وسیله غیر قابل استفاده تبدیل میشود .

از مهم ترین نشانه های خرابی cpu لپ تاپ های سونی یه خاموش شدن ناگهانی , هنگ کردن دائم دستگاه , بوت نشدن دستگاه و اگر شما هم با هر یک از این مشکلات در لپ تاپ خود مواجه شده‌اید بهتر است عیب‌یابی و تعمیرات سی پی یو لپ تاپ سونی را به مجموعه ایران زمین بسپارید.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سونی

اگر در هنگام کار یا روشن کردن لپ تاپ سونی تصویری ندارید , رنگ ها با یکدیگر قاطی شده یا تصویر دچار خط های افقی شده و نمیتوانید کارهای گرافیکی انجام دهید به احتمال زیاد کارت گرافیک لپ تاپ سونی شما دچار اختلال شده و نیاز به عیب یابی تخصصی دارد .

کارت گرافیک نقش پردازش های گرافیکی و دیجیتالی را در لپتاپ ها دارد به صورتی که در صورت خرابی آن با مشکلات زیادی در لپ تاپ مواجه میشد . یکی از خدمات مجموعه ما تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ های سونی در تعمیرگاه تخصصی سونی ایران زمین میباشد .

تعویض و تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی

ممکن است صفحه نمایش شما هم در اثر ضربه دچار شکستگی شود . یا بر اثر آب خوردگی یا نوسانات برق ال سی دی لپ تابتان دچار خرابی شود . در مجموعه ایران زمین تا حد امکان سعی میشود تا ال سی لپ تاپ سونی شما عیب یابی و تعمیر شود . اما اگر ال سی دی شما دچار شکستگی شده باشد امکان تعمیر آن وجود ندارد .
در تعمیر ال سی دی های سونی حتما باید از نمایشگر های اورجینال استفاده شود زیرا در صورت استفاده از ال سی دی های بی کیفیت مدت زیادی کارایی نداشته و دوباره مجبور به تعویض آن میشوید . همچینین نمایشگر های غیر اورجینال به سایر قطعات لپ تاپ شما نیز آسیب میرساند . تعمیر ال سی دی لپ تاپ سونی در تعمبرگاه تخصصی سونی ایران زمین .

تعمیر و تعویض باطری لپ تاپ سونی

باتری لپ تاپ به عنوان تامین کننده انرژی قطعات لپ تاپ جزء قسمت های اساسی هر لپ تاپ میباشد . ضعف و خرابی باطری لپ تاپ موجب میشود شما مجبور باشید که لپ تاپ خود را به شارژر وصل کنید . همچنین ضعف باطری به قطعات لپ تاپ شما آسیب رسانده و باعث کندی لپ تاپ سونی شما میشود .
بسیار مهم است که باطری انتخابی به طور دقیق برای محصول شما طراحی و ساخته شده باشد تا دستگاه شما دچار مشکل نشود . در مجموعه ایران زمین تعمیر باطری لپ تاپ سونی توسط تکنیسن ها انجام شده و قطعه و باطری استفاده شده اورجینال میباشد . تعویض باطری لپ تاپ سونی در مجموعه ما با باطری های اورجینال و ضمانت کتبی صورت میگیرد .

تعمیر قاب و لولا لپ تاپ های سونی

درصورد ضربه خوردن , افتادن و استفاده مداوم از لپ تاپ امکان شکستگی و آسیب به قاب لپ تاپ وجود دارد . قاب لپ تاپ به جهت محافظت از ال سی دی , کیبورد و قطعات دیگر لپ تاپ باید سالم باشد تا از رسیدن آسیب به سایر قطعات لپ تاپ مانند ال سی دی جولو گیری شود . همچنین ظاهر لپ تاپ های آسییب دیده ناخوشایند است .
مجموعه تعمیرات ایران زمین با استفاده از چسب و مواد مخصوص و حتی ساخت تیکه های آسیب دیده سعی میکند تا قاب لپ تاپ شما را به بهترین نحو تعمیر کند . تعمیر قاب لپ تاپ سونی در ایران زمین طوری صورت میگیرد تا حدالمکان جای ترمیم و شکستگی معلوم نباشد. اما گاهی امکان ترمیم و تعمیر قاب وجود ندارد از این جهت در مجموعه ما با استفاده از قاب های اورجینال لپ تاپ سونی شما به بهترین نحو تعمیر شده و ظاهر آن مانند روز اول میشود .

تعمیر و تعویض هارد لپ تاپ سونی

هارد محل ذخیره سازی سازی تمام اطلاعات شما میباشد . اگر لپ تاپ شما دچار کندی شدید , تغییر نام ناگهانی فایل ها , پاک یا ذخیره نشدن فایل ها در لپ تاپ , ریستارت شدن ناگهانی و. . . میشود همه از مشکلاتی هستند که در هنگامی که هارد شما دچار مشکل میشود بروز میدهد . در صورت بروز این مشکلات سعی کنید تا حد امکان فایلی را در هارد خود تغییر ندهید تا اطلاات شما دچار مشکل نشود .

در مجموعه ایران زمین زمن حفظ تمامی اطلاعات و رفع مشکلات هارد , اطلاعات از دست رفته شما نیز بازگردانی میشود . تعمیرات تخصصی هارد های سونی در مجموعه ایران زمین .

جهت مشاوره و انجام خدمات با ما تماس بگیرید

 

شماره تماس    02166971106 الی 9

  • تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث در واحد تعمیر لپ تاپ سونی
  • تعمیرات کی‌بورد و تعویض کی‌بورد لپ تاپ سونی
  • تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ‌تاپ سونی
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی کارت گرافیک، مودم، پاور و…
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ‌تاپ سونی (مکانیکی و الکترونیکی)
  • گشایش و به‌روز رسانی انواع پسورد بایوس و هارد در لپ‌تاپ سونی
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع لپ‌تاپ سونی
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • تعمیر و ترمیم شکستگی در ناحیه‌ لولا و قاب و نیز تعویض قاب در بخش تعمیر لپ تاپ سونی
  • تعمیر لپ‌تاپ سونی، در بخش گرافیکی و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ‌تاپ سونی (VGA)
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش لپ‌تاپ سونی، به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و …
  • گشایش قفل لپ تاپ سونی
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی
  • رفع مشکلات مدار POWERING
  • رفع مشکلات مدار SOUND و مدار LAN
  • رفع مشکلات مدار RTC و مدار CLOCK
  • به‌روز رسانی انواع بایوس لپ‌تاپ سونی
  • تمیر و تعویض انواع مودم لپ‌تاپ سونی
  • رفع مشکلات مدار PWM و مدار تأمین‌کننده ولتاژ CPU
  • تعویض انواع چیپ ( Northbridge , Southbridge , VGA )
  • رفع مشکلات مدار باک شارژر، گرافیگ، چیپ شمالی و جنوبی
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی لپ‌تاپ سونی
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی لپ تاپ سونی و تعویض آنها در صورت لزوم
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری لپ‌تاپ سونی (رفع مشکلات مکانیکی و الکترونیکی)
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در لپ‌تاپ سونی
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع لپ‌تاپ سونی (تعویض سلول جهت رفع مشکل تخلیه سریع باتری و تعمیر برد جهت رفع مشکلاتی از قبیل عدم برقراری ارتباط با دستگاه و… )