مرکز تعمیرات ایران زمین

مرکز تعمیرات ایران زمین، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرا به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شرکت های مختلف (دل ، ایسوس ، لنوو ، ایسر ، اچ پی و …) هست. این مرکز، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز  مرکز تعمیرات ایران زمین به شمار میرن. این یعنی شما میتونین اطمینان داشته باشین که دستگاه مورد نظرتون به بهترین شکل  تعمیر میشه.

شماره های تماس مجموعه ایران زمین

9- 66971106

تعمیر و تعویض کارت گرافیک لپ تاپ

کارت گرافیک لپ تاپ به قسمتی از لپ تاپ گفته میشود که وضیفه ی آن تبدیل مد به تصاویر وعکس های گافیکی میباشد . در صورت خرابی این قطعه لپ تاپ شما نمیتواند پردازش های گرافیکی را انجام دهید و امکان دارد لپ تاپ شما تصویری ندهد .

خرابی کارت گرافیک ؟

خرابی کارت گرافیک میتواند دلایل زیادی داشته باشد . ورود رطوبت , نوسانات برقی , داغ شدن , ورود گرد و غبار و … همگی میتواند از دلایل خرابی گارت گرافیک لپ تاپ شما باشد .

از نشانه خرابی میتوان به لگ و گیر کردن های زیاد در هنگام پردازش های گرافیکی . تاریک بودن صفحه در هنگام روشن شدن , خراب بودن تصاویر نمایشی همگی از نشانه های خرابی کارت گرافیک میباشد .

تعمیرات کارت گرافیک

 

تعمیر چیپ کارت گرافیک به دلیل حساسیت این قطعه نیاز به تخصص و همچنین وجود ابزار های بروز دارد . در مجموعه ایران زمین روال تعمیرات کارت گرافیک به این صورت است که ابتدا درایو ها و نرم افزار های مربوط برسی شده , سپس اتصالات کارت گرافیک برسی شده تا در صورت مشکل برطرف شود . اگر با برسی این دو مرحله خرابی کارت گرافیک و چیپ گرافیک درست نشد به سراغ تعمیر آن میرویم . معمولا مشکلات کارت گرافیک از پایه های آن است اگر با عیب یابی آن مشکل رفع نشد تعمیرکار و تکنیسین با برسی یه سراغ تعمیر یا تعویض آن میرود . تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ فقط از عهده تعمیرکاران متخصص و مجرب برمی آید

پس حتما توجه داشته باشید که لپ تاپ خود را به چه مجموعه ای میسپارید .

تعمیرات تخصصی انواع چیپ و کارت گرافیک لپ تاپ های لنوو , ایسوس , ایسر , دل و …در مجموعه ایران زمین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *