مرکز تعمیرات ایران زمین

مرکز تعمیرات ایران زمین، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرا به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شرکت های مختلف (دل ، ایسوس ، لنوو ، ایسر ، اچ پی و …) هست. این مرکز، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز  مرکز تعمیرات ایران زمین به شمار میرن. این یعنی شما میتونین اطمینان داشته باشین که دستگاه مورد نظرتون به بهترین شکل  تعمیر میشه.

شماره های تماس مجموعه ایران زمین

9- 66971106

تعمیر و تعویض هارد سینک لپ تاپ

احتمالا خیلی از شما با اسم هیت سینک آشنا نباشید . هیت سیک ها یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین قطعات خنک کننده در لپ تاپ ها میباشد که با کاهش دمای پدازنده ها کارایی آن را افزایش داده و از آن محافظت میکنند . هیت سینک ها از آلیاژ هایی که رسانایی گرمایی بسیار بالایی مانند مس و آلمینیوم دارند ساخته شده است تا گرما را با طراحی خلاص خود از لپ تاپ خارج کنند و دمای لپ تاپ شمارا به تعادل برسانند . لپ تاپ های دل , ایسوس , اچ پی , ایسر , لنوو و … هرکدام ساختار هیت سینک مخصوص به خود را دارند از این رو تعمیرات آن نیاز به تخصص و مهارت بالا مختص به هردستگاه را دارد .

هیت سینک چه کاربردی در لپ تاپ ها دارد ؟

هیت سینک رایج ترین نوع خنک کننده در لپ تاپ ها میباشد که جهت تعادل و خارج کردن گرمای پردازنده ها استفاده میشود . کاهش فشار با کاهش حرارت وظیفه یک هیت سینک کار آمد میباشد . هیت سینک ها اکثراً مجهز به سیستم فن های انتقال یا چرخش هوا می باشند که از طریق کانال های موازی از طریق باله ها جدا می شوند. با کارکرد پردازنده میزان دما افزایش یافته و هیت سینک با عملکرد خنک سازی به روش جذب گرما و امکان چرخش آن موجبات انتقال یا جابه‌جایی هوای و کاهش دما می شود.

در چه مواردی از دستگاه بی جی ای ماشین تعویض چیپ استفاده می‌شود؟

اگر لپ تاپ شما ناگهان خاموش شده یا روشن نمیشود و یا ارور گرمای بیش از حد میدهد هیت سینک شما دچار مشکل شده است . وقتی هیت سینک لپ تاپ شما دچار مشکل شده گرما از پردازنده گرافیکی و سی پی یو خارج نشده از این جهت سیستم لپ تاپ جولوی روشن شدن و کار کردن آن را میگیرد تا دستگاه دچار آسیب دیدگی نشود .
در زیر به طور خلاصه به برخی از نشانه های خرابی هیت سینک را آورده ایم :
• گرمای بیش از حد
• خاموشی ناگهانی دستگاه
• ارور گرما
• روشن نشدن دستکاه بعد از کمی روشن بودن و . . .

تعمیر و تخصصی انواع هیت سینک و سیستم خنک کننده لپ تاپ های ایسوس , دل , ایسر , لنوو , اچ پی و … به طور تخصصی همراه ابزار های بروز و استفاده از قطعات اورجینال در مجموعه ایران زمین .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *