مرکز تعمیرات ایران زمین

مرکز تعمیرات ایران زمین، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرا به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شرکت های مختلف (دل ، ایسوس ، لنوو ، ایسر ، اچ پی و …) هست. این مرکز، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز  مرکز تعمیرات ایران زمین به شمار میرن. این یعنی شما میتونین اطمینان داشته باشین که دستگاه مورد نظرتون به بهترین شکل  تعمیر میشه.

شماره های تماس مجموعه ایران زمین

9- 66971106

تعیمرات اسپیکر لپ تاپ

صدای از لپ تاپ شما خارج نمیشود و یا صدای خروجی از لپ تاپ شما آزار دهنده و ناخوشایند است . حتما این اتفاق برای شما بسیار آزار دهنده و حتی میتواند شمارا با مشکلت زیتدی مواجه کند . کیفیت پایین صدا , نداشتن صدا , قطع و وصل شدن صدای لپ تاپ  و … همه از مشکلاتی میباشد که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند .

لپ تاپ های امروزی  از نظر ساختار اسپیکر ها و خروجی صدا دچار تغیرات زیادی شده و دیگر مانند قبل از ساختاری ساده پیروی نمیکنند از این رو تعمیرات و عیب یابی آن به عمری  تخصصی تبدیل شده است .

تعمیرات تخصصی اسپیکر لپ تاپ :

اصلی ترین نشانه خرابی اسپیکر نداشتن صدا میباشد که اگر در صورت عیب یابی نرم افزاری و چک کردن درایو آن رفع نشود باید به سراغ کار های سخت افزاری برویم . از دیگر نشانه هاس خرابی  اسپیکر لپ تاپ میتوان به صدای غیر طبیعی , صدای بسیار ضعیف و خش خش کردن اسپیکر میباشد و در صورت رفع نشدن آن توسط نرم افزار  باید به نمایندگی مراجعه فرمایید .

در مجموعه ایران زمین تمامی اسپیکر ها در انواع مختلف تعمیر میشود . همچنین اگر نیاز به تعویض آن باید با بهترین قطعات و اسپیکر ها جایگزین میشود .

برخی از خدمات ارائه شده در مجموعه ایران زمین :

عوامل اصلی خرابی اسپیکر لپ تاپ :

ایجاد تغییر و بهم ریختگی تنظیمات اسپیکر لپ تاپ کثیف شدن منافذ اسپیکر لپ تاپ و تجمع گرد و غبار در آن قرار گرفتن اسپیکر در معرض آب و سایر مایعات وارد شدن ضربه ی محکم به لپ تاپ و در نهایت اسپیکر آن استفاده از قطعات بی کیفیت در مراحل تعمیر لپ تاپ  بروز اختلالات در نرم افزار لپ تاپ معیوب بودن کارت صدای لپ تاپ

نمایندگی تعمیرات ایران زمین جای هیچ گونه نگرانی در خصوص ناکارآمدی اسپیکر و مشکلات رخ داده در آن باقی نگذاشته است. هزینه ی تعمیر اسپیکر لپ تاپ ، پایین است و تعمیر آن در صورتی که توسط کارشناسان ماهر انجام بگیرد، زمان زیادی نمیبرد. شما عزیزان نیز میتوانید در صورت مواجه با هر یک از علائم و نشانه هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، از خدمات و سرویس های تخصصی این مجموعه برای عیب یابی و تعمیر استفاده نمایید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *