مرکز تعمیرات ایران زمین

مرکز تعمیرات ایران زمین، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرا به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شرکت های مختلف (دل ، ایسوس ، لنوو ، ایسر ، اچ پی و …) هست. این مرکز، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز  مرکز تعمیرات ایران زمین به شمار میرن. این یعنی شما میتونین اطمینان داشته باشین که دستگاه مورد نظرتون به بهترین شکل  تعمیر میشه.

شماره های تماس مجموعه ایران زمین

9- 66971106

تعیمرات کیبورد لپ تاپ

کیبورد مهم ترین دستگاه ورودی هر دستگاه است و با ایجاد مشکل برای آن کار کردن با لپ تاپ بسیار برای ما مشکل میشود . هرچند میتوان با usb کیبورد دیگر را به آن وصل کنید ولی همیشه و همه جا نمیتوان از آن استفاده کنید . از این رو سلامت و درست کار کردن تمامی اجزای کیبورد لپ تاپ بسیار مهم و حیاتیست.

عموما مشکلات کیبورد به دو بخش سخت افزاری  و نرم افزاری تقسیم میشوند پس قبل از تعمیر آن باید توسط افراد تکنیسن عیب یابی شود . از مشکلات راج کیبورد هایلپ تاپ میتوان به کار نکردن آن , گیر کردن دکمه های لپ تاپ , درست عمل نکردن دکمه های کیبورد لپ تاپ و … اشاره کرد .

رایج ترین مشکلات کیبورد لپ تاپ ها :

J,K,L,U,I,O را می فشارید، صفحه کلید اعداد ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶ را تایپ می کند.
علت: معمولا این عیب هنگامی رخ می دهد که کلید NumLock فعال است. کلید NumLock، هم از طریق کلید میان بر آن، قابل اشکال: صفحه کلید به جای تایپ حروف، اعداد را تایپ می کند. مثلا هنگامی که شما به ترتیب کلیدهای غیر فعال کردن است و هم از طریق فشردن هم زمان کلیدهای Fn و NumLock
اشکال: هنگامی که شما یک کلید را می فشارید، دو حرف تایپ می شود. مثلا: هنگامی که دکمه ی مربوط به W را می فشارید. حروف WE تایپ می شود و یا زمانی که کلید Y را می فشارید. حروف YU تایپ می گردد.
علت: علت بروز این مشکل را در در موارد زیر بررسی کنید:
اتصال نامناسب کابل صفحه کلید به مادر برد: ممکن است اتصالات مربوط به مادربرد و کابل در محل تماس کابل با مادربرد، اکسیده شده و یا به خوبی برقرار نشده باشد. تعمیرات مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ قابل دریافت است.
اتصال داخلی دو کلید کنار هم با مادر برد: ممکن است دو کلید کنار هم، از زیر صفحه کلید به یکدیگر متصل شده باشند. در این حالت، اگر چندین بار، فشردن کلیدهای معیوبمشکل حل نشد، باید صفحه کلید را تعویض نمایید.
صفحه کلید خراب است (مثلا : برد اصلی آن مشکل دارد). باید آن را تعویض نمایید.
مدار کنترل کننده ی صفحه کلید که بر روی مادر برد قرار دارد، خراب است. در این صورت ممکن است مجبور به تعویض مادر برد باشید. تعمیرات مرتبط با این بخش با حضور در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ قابل دریافت است.
اشکال: برخی از کلیدهایی که در یک راستای عمودی یا مورب قرار دارند کار نمی کنند.
علت: این عیب نیز با تعویض صفحه کلید بر طرف می شود.
نکته ۱: در برخی موارد ممکن است عیب فوق با تعویض صفحه کلید برطرف نگردد؛ در این صورت مدار کنترل کننده ی صفحه کلید که بر روی مادر برد قرار دارد، معیوب است. بنابراین شاید ناچار به تعویض مادر برد باشید.
نکته ۲: معمولا صفحه کلید لپ تاپ ها قابل تعمیر نیست و اگر نقصی در آن پدید آید، باید کل صفحه کلید را تعویض نمایید.

تعمیرات تخصصی کیبورد  لپ تاپ :

تعمیرات کیبورد لپ تاپ ها در مجموعه ایران زمین به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام میشود . پس از عیب یابی دستگاه شما در دو بخش سخت افزار و نرم افزار و مشخص شدن مشکل آن به تکنیسین های مربوط به هر بخشارجاع داده میشود .

گاهی مشکل شما با رفع مشکل نرم افزاری درست شده و نیاز به تعمیر و تعویض سخت افزاری نداد . اما گاهی مشکل سخت افزاری بوده و نیاز به انجام امور پیچیده هست . از این رو دستگاه شما به متخصصین بخش سخت افزار سپرده میشود . نکته مهم این است که ساختار کیبورد هر لپ تاپ متفاوت بوده پس نیاز هست که دستگاه شما به فردی مسلط به برند لپ تاپ شما ارجاع داده بشود . تعمیرات کیبورد لپ تاپ های ایسوس , دل , ایسر , لنوو و …. در مجموعه ایران زمین انجام میشود .

برخی از خدمات ارائه شده در مجموعه ایران زمین :

  • ارائه تخصص ترین خدمات و سویس های نرم افزاری مرتبط با تعمیر کیبورد
  • رفع اشکالات پیش آمده در کیبورد دستگاه که سبب اختلال در تایپ کاربر می گردد
  • رفع اشکالات مرتبط با تنظیم کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ
  • ترمیم کلیدهای آسیب دیده و ضربه خورده
  • تعویض کلیدهای آسیب دیده و شکسته کیبورد
  • ارائه تخصص ترین خدمات و سویس های نرم افزاری مرتبط با تعمیر کیبورد
  • رفع اشکالات پیش آمده در کیبورد دستگاه که سبب اختلال در تایپ کاربر می گردد
  • رفع اشکالات مرتبط با تنظیم کیبورد لپ تاپ در مرکز تعمیر و تعویض کیبورد لپ تاپ
  • ترمیم کلیدهای آسیب دیده و ضربه خورده
  • تعویض کلیدهای آسیب دیده و شکسته کیبورد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *