مرکز تعمیرات ایران زمین

مرکز تعمیرات ایران زمین، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرا به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شرکت های مختلف (دل ، ایسوس ، لنوو ، ایسر ، اچ پی و …) هست. این مرکز، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز  مرکز تعمیرات ایران زمین به شمار میرن. این یعنی شما میتونین اطمینان داشته باشین که دستگاه مورد نظرتون به بهترین شکل  تعمیر میشه.

شماره های تماس مجموعه ایران زمین

9- 66971106

قاب لپ تاپ

ممکن است به طور اتفاقی لپ تاپ از دستتان بیوفتد و یا به دلیل فشار دچار شکستگی شود . ضربه بخورد یا به دلیل استفاده مداوم لولا ی ان دچار خرابی شود . شکستی قاب و خرابی لولا ممکن است باعث جابه جایی و فشار به ال سی دی شود که میتواند آسیب به صفحه نماش شما وارد کند .

چطور قاب لپ تاپ رو تعمیر کنم؟

 

اگر قاب لپ تاپ دچار شکستگی شود و امکان پوشش و تعمیر آن وجود داشته باشد این کار توسط تعمیرکاران مجرب انجام میشود . این کار به صورتی انجام میشود که قسمت آسیب دیده به طور کامل پوشش داده میشود . در مواقعی که قاب لپ تاپ پیدا نشود نیز باید به دنبال ترمیم و ساخت دوباره قاب لپ تاپ باشیم .

تعویض قاب در صورتی امکان تعمیر قاب وجود نداشته باشد انجام شده بصوری که قاب توسط تعمیرکاران خبره و مسلط جای گذاری میشود و لپ تاپ مانند روز اول میشود .

چطور قاب لپ تاپ رو عوض کنم؟

 

قاب لپ تاپ از چند تکه تشیکل میشود و براساس اسیب دیده شده عوض میشود . در مجموعه ایران زمین تعمیر لپ تاپ بسیار دقیق انجام شده و آن را مانند روز اول میکنیم . با این حال در مجموعه ما قاب لپ تاپ ها هم شامل گارانتی شده تا شما از تمام جهات خیالتان راحت شود .

آیا قاب ها مطمئن هستند ؟

قاب ها براساس مدل دقیق لپ تاپ انتخاب شده و به طور دقیق تعویض میشوند .

اگر قاب لپ تاپ تعمیر شود به نحوی تعمیر انجام میشود تا حد امکان خرابی آن معلوم نشود .
تمامی تعمیرات در مجموعه ایران زمین با ضمانت نامه کتبی انجام میشود .

ایرادات رایج قاب لپ تاپ چیه؟

 

  1. کف لپ تاپم بخاطر ضربه شکسته شد آیا امکان تعویض فقط قاب کف وجود داره؟
  2.  پشت قاب لپ تاپ من کلی خط و خش افتاده می‌خوام قابش رو عوض کنم، چکار باید بکنم؟
  3.  لپ تاپم از دستم افتاد و شکست حالا گوشه لپ تاپم خرد شده و دیگه روشن هم نمیشه. میشه درست کرد؟
  4.  دور کیبورد لپ تاپم شکستگی داره باید قاب رو عوض کنم؟ اگه قاب لپ تاپم عوض بشه باید تمام قاب های A, B, C, D رو عوض کنم؟
  5. لولای لپ تاپم به قاب برخورد میکنه الان مشکل از کجاست؟
  6. برای تعویض لولای لپ تاپ باید قاب رو هم عوض کنیم؟
  7.  یک تکه از قابم شکسته و گم شده، الان هم قطعه اش نیست، قابل تعمیر هست؟
  8. لولای دستگاه شکسته و قطعه اش رو پیدا نمیکنم، میشه جوش داد؟
  9.  و… .
  10.  همانطور که در بالا می‌بینی تعدادی از ایراداتی که شما با آن مواجه شدید و برای ما ارسال کردید رو در اختیارتون قرار دادیم اما تمامی این ایرادات قابل رفع و برطرف شدن هستند. پس با بچه‌های ما مشاوره کن تا بطور کامل راهنماییت کنن.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *