مرکز تعمیرات ایران زمین

مرکز تعمیرات ایران زمین، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرا به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شرکت های مختلف (دل ، ایسوس ، لنوو ، ایسر ، اچ پی و …) هست. این مرکز، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز  مرکز تعمیرات ایران زمین به شمار میرن. این یعنی شما میتونین اطمینان داشته باشین که دستگاه مورد نظرتون به بهترین شکل  تعمیر میشه.

شماره های تماس مجموعه ایران زمین

9- 66971106

ارتقا لپ تاپ

 

دستگاه شما هم کند شده است , یا در هنگام کار با آن دچار کندی شدید و کرش کردن برنامه ها میشوید. امکان نصب برنامه ها را ندارید و ویندوز شما به کندی بالا می آید. همه این مشکلات ناشی از قدیمی بودن سیستم و دستگاه شده است . اگر شما هم امکان خرید لپ تاپ جدید ندارید و هزینه های خرید لپ تاپ جدید بسیار سنگین میباشد آپدیت اصولی لپ تاپ کاری معقولانه میباشد . آپدیت درست قطعات مهم همراه با آنالیز دستگاه شما برای افزایش سرعت و کارایی لپ تاپ شما بسیار مهم میباشد . از این رو در آپدیت تخصصی انواع لپ تاپ در مجموعه ایران زمین توسط تکنیسین های مجرب انجام میشود .

چرا نیاز به ارتقا لپ تاپ داریم ؟

کندی سرعت، هنگ کردن و یا عدم نصب و یا کرش شدن برنامه ها در هنگام کار، از مهمترین دلیل برای ارتقا یک لپ تاپ قدیمی است. تنها با صرف هزینه ای معقول و تعویض هوشمند برخی قطعات مهم، دیگر نیازی به خرید لپ تاپ نو و یا لپ تاپ استوک قوی تر نخواهید داشت. توجه داشته باشید که فقط برخی از قطعات لپ تاپ ها آپدیت میشود . هارد دیسک , رم , صفحه نمایش و در برخی مواقع کارت گرافیک در لپ تاپ ها قابل ارتقا میشود . آپدیت کارامد باید همراه با آنالیز و انجام تمامی کار های نرم افزاری لپ تاپ باشد تا کارایی لپ تاپ به حداکثر خود برسد .

ارتقا رم و هارد لپ تاپ

دو قطعه هارد و رم لپ تاپ اصلی ترین بخش هایی هستند که در هر لپ تاپ آپدیت میشوند . هارد و رم در اگثر لپ تاپ ها قابل ارتقا میباشد و تنها محدودیتی که آمکان دارد با آن رو به رو شوید محدودیت حجم ارتقا میباشد . قبل از آپدیت هر دستگاه باید میان توانایی ارتقا  و مدل دقیق لپ تاپ مورد برسی قرار گیرد تا از هزینه های اضافی و کم کاربرد جولوگیری شود . ارتقای رم در لپ تاپ ها بسیار ساده و کارامد است . در برخی لپ تاپ جای اضافه کردن تو رم و در برخی یکی وجود دارد که با برسی دقیق مدل توسط تکنیسن بهترین انتخاب جهت آپدیت آن انجام میشود .

هرد لپ تاپ ها معمولا از نوع اینترنال و مکانیکی بوده که نسبت به هارد های ssd سرعت بسیار پایین تری دارند . هارد های ssd به دلیل ساختار الکترونیکی خود سرعت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار میدهند . ارتقای هارد موجب بالا رفتن سرعت سیستم عامل شما به صورت قابل توجهی میشود و از مشکلات کندی آن خلاص میشوید .

ارتقا گرافیک لپ تاپ

کارت گرافیک مهم ترین قسمت لپ تاپ برای کار های گرافیکی میباشد . خیلی از کاربران به دنبال آپدست این قسمت از لپ تاپ خود هستند که متاسفانه تعداد بسیار محدودی لپ تاپ امکان ارتقای کارت گرافیک را دارند . و نیز به دلیل حساسیت این قطعه و تعویض آن تعمیرکاران و تکنیسین ها معمولا ارتقای آن را پیشنهاد نمیکنند . cpu هم مانند کارت گرافیک امکان آپدیت نداشته و باید از ارتقای این دو قطعه حساس صرف نظر کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *