تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ

ممکن است صفحه نمایش شما هم در اثر ضربه دچار شکستگی شود . یا بر اثر آب خوردگی یا نوسانات برق ال سی دی لپ تاپ تان دچار خرابی شود . در مجموعه ایران زمین تا حد امکان سعی میشود تا ال سی لپ تاپ لنوو شما عیب یابی و تعمیر شود . اما اگر ال سی دی شما دچار شکستگی شده باشد امکان تعمیر آن وجود ندارد .
در تعمیر ال سی دی های لپ تاپ حتما باید از نمایشگر های اورجینال استفاده شود زیرا در صورت استفاده از ال سی دی های بی کیفیت مدت زیادی کارایی نداشته و دوباره مجبور به تعویض آن میشوید . همچینین نمایشگر های غیر اورجینال به سایر قطعات لپ تاپ شما نیز آسیب میرساند . تعمیر ال سی دی انواع لپ تاپ در تعمیرگاه تخصصی لنوو ایران زمین .

به دلیل حساسیت این قطعه به ضربه , آب خوردگی و نوسانات برق هر لحظه امکان آسیب دیدن به این قطعه حیاتی وجود دارد . در مجموعه ایران زمین تا حد امکان سعی میشود تا ال سی لپ تاپ شما عیب یابی و تعمیر شود . اما اگر ال سی دی شما دچار شکستگی شده باشد امکان تعمیر آن وجود ندارد .

در تعمیر ال سی دی های لپ تاپ حتما باید از نمایشگر های اورجینال استفاده شود زیرا در صورت استفاده از ال سی دی های بی کیفیت مدت زیادی کارایی نداشته و دوباره مجبور به تعویض آن میشوید . همچینین نمایشگر های غیر اورجینال به سایر قطعات لپ تاپ شما نیز آسیب میرساند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *