تعویض کیبورد و باتری و قطعات جانبی لپ تاپ

 

تعویض کیبورد و باتری و قطعات جانبی لپ تاپ یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات ایران زمین است که توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات این حوزه انجام می پذیرد. همانگونه که می دانید کیبورد ، باتری و صفحه نمایش از رایج ترین قطعات لپ تاپ است. این قطعات به دلایل مختلف دچار مشکل میشوند و باید تعمیر یا تعویض شود

قطعاتی از جمله : باتری ، آداپتور ، صفحه نمایش ، کیبورد ، کابل فلت ، مادربرد و سایر قطعات لپ تاپ

تامین قطعات لپ تاپ به صورت اصل و اورجینال یکی از مهم ترین خدمات ویژه مرکز تعمیرات ایران زمین است که برای حفظ کارایی دستگاه شما ارائه می شود.

البته مهم ترین موضوع در این باره می تواند صرفه جویی های اقتصادی از این طریق باشد که باعث می شود تا کاربران با استفاده از این قطعات اصلی باعث جلوگیری از خراب شدن دیگر قطعات شده و هزینه های بالا را متحمل نشوند.

تعویض کیبورد لپ تاپ

اگر تمام کلیدهای کیبورد لپ تاپ از کار بیفتند یا رطوبت، مدارهای داخلی را از کار بیندازد، امکان تعمیر کیبورد لپ تاپ وجود ندارد. در این شرایط، تیم تعمیرات لپ تاپ، کیبورد را تعویض می کنند. برای تعویض کیبورد لپ تاپ، باید اول دستگاه خاموش شده و باتری از آن خارج شود.

(در سیستم های فاقد باتری جداشونده، نیاز به باز کردن بدنه پشتی دستگاه است) سپس تعمیرکار پیچ های صفحه کلید را باز و خارها را با دقت جدا می کند. برای بیرون آوردن کیبورد، باید فلت آن باز شده و جدا گردد. در نهایت، صفحه کلید جدید نصب شده و اتصالات مطابق قبل بسته می شوند. دقت کنید که برای تعویض صفحه کلید لپ تاپ، حتما باید از کیبورد اصل و اورجینال استفاده کنید.

تعویض و فروش باتری لپ تاپ

 

اگه باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شده و شارژ نگه نمی‌داره، کار تعویض باتری لپ تاپ ایسوس رو به ما بسپار تعمیرکارای ما چندین ساله کار تعمیرات تخصصی لپ تاپ رو انجام می‌دن و کلی تجربه دارن در ضمن برای خرید باتری لپ تاپ هم می‌تونی از کارشناس ما مشاوره بگیری.

تعویض و فروش صفحه نمایش

 

هزینه هایی که برای تعمیر lcd لپ تاپ در نظر گرفته شده است بسیار بالا می باشد.چرا که همان طور که این بخش از لپ تاپ ها قطعه های بسیار حساسی می باشند که اگر این بخش از لپ تاپ خراب شد، باید یک lcd تازه را خرید کرد و بر روی لپ تاپ وصل کرد.در این صورت هم این صفحه هایی که در بازار های خرید و فروش به فروش می رسند بسیار گران قیمت می باشند.البتنه اگر صفحه lcd کمی آسیب ببینید در این صورت می توان تنها با تعمیر lcd لپ تاپ این مشکل را برطرف کردهزینه هایی که برای تعمیر lcd لپ تاپ در نظر گرفته شده است بسیار بالا می باشد.علت این که این مجموعه تعمیراتی ایران زمین برای  تعمیر lcd لپ تاپ هزینه های یکه برای تعمیر lcd لپ تاپ در نظر گرفته است ارزان تر می باشد این است که رضایت مشتری ها برای این مجموعه از جمله مهم ترین اهداف می باشد.چرا که زمانی که افراد با این مشکل مواجه می شوند استرس هزینه ها از طرفی و استرس این که از طرفی هم از کسب و کار خود مانده اند، برای آن ها بسیار دشوار است.اما مجموعه ایران زمین با در نظر گرفتن هزینه های کمتر برای تعمیر سعی کرده است تا مشتری ها رضایت داشته باشند.

تعمیرات لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ دغدغه ی بسیاری از کاربرانی است که از این دستگاه استفاده می کنند. تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ و تعمیر سخت افزاری لپ تاپ نیاز به دانش تخصصی دارد. لذا برای تعمیر لپ تاپ بهترین گزینه مراجعه به مجموعه تعمیرات تخصصی ایران زمین است.

مدل لپ تاپ شما چیست؟ آیا از لپ تاپ ایسوس استفاده می‌کنید یا لنوو، سونی، سامسونگ، ایسر و … ؟ چه مشکلی برای لپ تاپتان به وجود آمده است؟ آیا روشن نمی‌شود، هنگ می‌کند، دائم ریستارت می‌شود یا اینکه خیلی داغ می‌کند؟ لپ تاپ شما از هر برند و مدلی که باشد و هر مشکلی که برای آن به وجود آمده باشد چه مشکل نرم‌افزاری و چه مشکل سخت‌افزاری، تکنسین‌های  تعمیرات لپ تاپ در مجموعه تخصصی ایران زمین ، با عیب‌یابی دقیق و تعمیرات تخصصی لپ تاپ مشکل آن را برطرف می‌کنند.

مرکز تعمیرات ایران زمین

مرکز تعمیرات ایران زمین، ارائه دهنده تمامی خدمات مورد نیاز به کاربرا به ویژه خدمات مرتبط با تعمیر محصولات شرکت های مختلف (دل ، ایسوس ، لنوو ، ایسر ، اچ پی و …) هست. این مرکز، با تمرکز بر رایج ‌ترین اشکالات ایجاد شده در محصولات، متدهای نوینی رو جهت رفع و برطرف سازی اونها مورد استفاده قرار میده. استفاده از پیشرفته ‌ترین تجهیزات تعمیر، به کارگیری جدیدترین روش‌ های تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اصل و اورجینال، عیب ‌یابی صحیح دستگاه با استفاده از دستگاه‌ های هوشمند، گارانتی خدمات و مواردی از این دست، بعضی از ویژگی های بارز  مرکز تعمیرات ایران زمین به شمار میرن. این یعنی شما میتونین اطمینان داشته باشین که دستگاه مورد نظرتون به بهترین شکل  تعمیر میشه.

شماره های تماس مجموعه ایران زمین

9- 66971106

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *